Menu



error This forum is not active, and new posts may not be made in it.
Automobil klub
6/19/2008 2:57:11 AM

Artur,

a moze by tak przy naszym nowym klubie utorzyc Automobil Klub albo jakies kolo milosnikow rajdow samochodowych? Przydaloby sie, tymbardziej ze zbliza sie rajd Ojibwe Forest w Bemidji.

Dla zainteresowanych wiecej informacji na temat rajdu na stronie:

http://www.ojibweforestrally.com/

Artur, myslisz ze twoj tato moglby stanac na czele takiego kola milosnikow rajdow? Zapytaj go o to.

A tak w ogole to wybieracie sie w tym roku na rajd do Bemidji?

+0
RE: Automobil klub
6/20/2008 1:07:07 AM

Tato bardzo by chcial aby taki klub powstal...  Pewnie mala ekipa pojedzie w tym roku na rajd do Bemiji.  Czy ktos jeszcze by byl zainteresowany, aby zorganizowac taki klub???  Jeden pomysl jest aby zrobic gdzies na wiekszym placu probe sprawnosciowa.  Czy polonia posiada gdzies taki "wiekszy plac"?

+0
RE: Automobil klub
6/23/2008 4:51:08 PM

Jesli powstalby automobil klub to moznaby pogadac z CAA Manitoba, MPI i Red River Co-op i jeszcze kilku sponsorow aby taka probe sprawnosciowa zorganizowac. Jazda miedzy slupkami, jazda tylem, slalom etc. Czemu nie. Widzialem takie proby u nas pod stadionem zima gdzie kierowcy ucza sie "kontrolowanego poslizgu". Tylko musi to byc jakas zorganizowana, dzialajaca grupa bo z indywidualnymi osobami zaden powazny sponsor nie bedzie rozmawial.

+0
RE: Automobil klub
7/17/2008 11:17:16 PM

Mysle ze poprostu trzeba by sie spotkac i omowic zasady dzialania takiego klubu.  Moze w klubie Piotra (Sokol St. B)???

+0
RE: Automobil klub
7/21/2008 9:38:10 AM

Artur, ja to widze tak....ze Polonijny Klub Sportowo-Rekreacyjny bedzie zrzeszal inne, mniejsze kluby, kolka zainteresowan, etc. Wiec teraz nalezaloby dokladnie nakreslic plan dzialania PKSR i wtedy moga powstac kolka mysliwskie, szachowe, automobil klub etc.

W ten sposob nie bedzie trzeba tworzyc zasad dzialania kazdego kolka ktore bedzie chcialo sie zawiazac. W tej chwili Krysia jest na urlopie w Europie i wroci dopiero na poczatku sierpnia. Ja wlasnie wrocilem z urlopu i musze sie zajac sprawami organizacyjnymi "Warsztatow Wioslarskich". Artur, chcialbys sie do tego wlaczyc i troche pomoc? Narazie wszystko robimy z Krysia we dwoje. Potrzeba nam kilku osob do pomocy.

Zaraz po pierwszych zajeciach warsztatowych napewno spotkaja sie organizatorzy PKSR zeby podsumowac pierwsza impreze i pomyslec o nastepnych. Sugerowalby wtedy aby spotkac sie moze na poczatek w takim gronie jak:

Krysia, Pawel - PKSR

Artur - ZHP

Piotr M. - Sokol St B

Jola, Bogdan (Waldek) - PolishWinnipeg

+0


My Links

Search for People

Enter part of a name below to search our members.

Advanced